mandag den 5. marts 2012

Mere redning på stregen


Som jeg skrev igår, blev der en ekstra lille ting ud af ex-trøjen.
Nemlig denne søde lille taske.

Den var mest venindens projekt.
(se mere om hendes andre projekter på  hannerimmensuniversconebane.blogspot.com )

 Hanne lavede tasken mens  jeg var travlt optaget af at sy bånd i hanken
 på tasken til min søster.

Læg lige mærke til den søde blondekant, der blev syet på lommen foran 


Og se foret, der bare passer perfekt.


Og prikken over i'et den lille solsikkeknap  :o)


Så også jeg fik en lille taske ud af det.
- perfekt til fx blyanter, hæklenåle og andet.

Som I rigtigt har gættet, var den anden til min søster. 
Jeg tror helt sikkert hun har lært et eller andet om uldvask undervejs  ;o)

I øvrigt snakkede Hanne og jeg om, at man da egentlig godt kunne købe uldtrøjer i genbrug
og så filte dem i vaskemaskinen for så at forvandle dem til tasker.
Idéen hermed givet videre  :o)

Og så har jeg været så heldig at vinde en give-away.
Det var et kurveflette sæt, vundet hos creativetail.blogspot.com
Jeg viser jeg billede når jeg modtager den (hvilket jeg glæder mig til).


5 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Held i uheld kan man vel sige: Det blev til 2 så fine tasker. Søsteren fik en erfaring, og du får lejlighed til at fremstille en erstatningsbluse! Så lad vær med at ærge dig mere. Tillykke med gevinsten

Bettina Holst sagde ...

Aiii hvor er den fin. Super god måde at genbruge på :-)

Pernille sagde ...

Hvor er det en sød ide´- er helt vild med den lille taske/pung.
Ideen er hermed gemt på "harddisken" til hvis uheldet skulle være ude :-)

Susan sagde ...

Dejligt - når fint fejlvasket strikketøj, kan blive til smukke ting :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Det var da fantastisk fine tasker, der kom ud af den uldtrøje - rigtig fine synes jeg.
Endnu engang er du blevet slettet af min blogliste, så jeg er lidt bagud med at læse din blog - det er meget mærkelig, for hvis man går ind på min profil, så står du som en, jeg er fast læser på, men ikke på listen inde på betjeningspanelet! Meget underligt.
Nå men jeg glemmer dig ikke, for du har så mange dejlige ting i din blog :-)