onsdag den 7. marts 2012

Livet efter den Rubinrøde


Der er et nyt projekt på pindende.
Det drejer sig om denne bluse eller tunika i 'Nepal' fra Drops.


Garnet købte jeg da der var alpaca festival i efteråret, og den har stået på min to do liste.
Trøjen er til søsteren, der garanteret ikke kaster sig ud i at prøve at vaske den.

Den er dejligt hurtig at strikke - og det trængte jeg til efter den Rubinrøde.

Jeg overvejer en magen til til mig selv - købte også blå 'Nepal'
Eller også skulle jeg vælge at bruge dette  garn


Thumbnail 1

 jeg købte hos lavendels.onlyyarn.com  ?

Jeg kunne forstå på Lavendel, at det havde lidt samme effekt som pladegarn, og derfor ville snoninger og andre mønstre ikke træde så kraftigt frem

Er der andre, der har erfaring med dette garn ?
jeg synes selv farven er flot, og tror den vil passe rigtig godt til denne model.


2 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Godt for dejligt med et arbejde som skrider hurtigere frem end den rubinrøde. Jeg mener at snoninger træder tydeligere frem i glat garn

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nej, jeg har kun erfaring med Garnstudio´s Nepal, som er skøn at strikke med og efterfølgende at have på. Jeg har en Nepal trøje i blå.

Stine:))