tirsdag den 20. marts 2012

Jackie er lige på trapperne ..


Jackie er nu så færdig, at den har været en tur gennem vaskemaskinen
(på uldvask og UDEN tumbler)
og ligger nu udbredt til tørre.


Modellen ser ud til at have en rigtig fin pasform,
men I må vente med modelfoto til weekenden,
hvor søsteren bliver tvangsindlagt til at gå mannequin i sin nye trøje.
Jeg mangler at presse, sy knapper i ærmerne, samt mærkat på.

Samtidig er jeg begyndt på en blå Jackie til mig selv ..
foto bringes når jeg når lidt længere.


Til slut vil jeg ikke undlade at gøre jer opmærksomme på denne forening af gavstrikkere ..
ja Gavstrik hedder den.
Jeg er selv blevet opmærksom på den her på bloggen, og har just meldt mig ind.

Gavstrik udgiver dette blad, jeg bringer foto af - 
og arrangerer møder og seminarer.
- Ja, man kunne jo godt fristes af seminaret på Island til august .. 
(eller drømme om det ;o) 

5 kommentarer:

marion sagde ...

den ser godt nok flot ud :-)

Jeg har også lige opdaget gavstrikkerne og siddet og læst lidt på deres side og overvejer om jeg skulle melde mig ind....

Fru Knudsen sagde ...

god vind med den nye søster trøje

Lea sagde ...

Åh, hvor jeg glæder mig til at se den Jackie på din søster!!!

Fru Olsen sagde ...

Sikke flittig og hurtig du er. Glæder mig til at se søsteren i den.

Og tak for linket til gavstrik - det må jeg se nærmere på.

diy se her hvordan sagde ...

Super flot bluse du har lavet.