fredag den 9. marts 2012

Give-Away fra Buksepigen


Som jeg skrev igår, ville der komme endnu en Give-away her på bloggen.
Dennegang her fra buksepigen.dk

Anne Katrine var i gavehumør, og donerede dette 
 skønne tørklæde fra Becksøndergård til denne blogs læsere.

Og det er jeg naturligvis rigtig glad for  :o)

Nogle af jer spurgte, om det kun var kollegaerne der fik luftet dankortet på vores tøjaften igår.
Svaret er : ikke helt.  Jeg kunne da ikke dy mig for at købe bl.a. sådan et tørklæde til mig selv også ;o)


Betingelserne for at være med i lodtrækningen er de sædvanlige:

1 lod = kommentar + fast læser.
2 lodder = kommentar + fast læser + linke til dette indlæg.
3 lodder = kommentar + fast læser + linke til dette indlæg + skrive sig på til nyhedsbrev hos buksepigen.dk (tilmeld kundeklub).


Tørklædet blev flot pakket ind
og ligger nu klar til at blive afsendt til den heldige vinder

der bliver trukket lørdag den 31. marts 2012.


Jeg minder om min anden give-away, der trækkes den 15. marts. 
God fornøjelse. 

50 kommentarer:

Helle sagde ...

jeg hapser 1 lod :)


Din-og-Flere-Giveaway-Her

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Sikke et lækkert tørklæde!!!
Jeg smider 3 lodder i pulje - jeg er fast læser, har linket i min sidebar, har tilmeldt mig nyhedsbrevet og hermed kommenteret :)
Kh Tina

Anonym sagde ...

Jeg er SÅ vild med det tørklæde. Har ønsket mig det længe - så krydser fingre! :-)


vil gerne deltage med 1 lod - følger dig på GFC.

Vh stephanie
agf_fanen@hotmail.com

Lisbeth sagde ...

1 lod til mig også :-)

Lisbeth sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lille Lisa sagde ...

Skønt tørklæde - jeg er med på 1 lod. Glæder mig til at følge din blog :)

Lisa // Lille Lisas Univers

Anette sagde ...

Jeg vil utrolig gerne vinde, for det ser da skønt ud - og deltager med 1 lod.

Fru Knudsen sagde ...

Jeg vil da også være med så 2 lodder til mig.
God week-end til dig

vidunderlige univers sagde ...

U la la - flot gave.. Jeg MÅ være med..Er med på et lod:0)
KH Iben

Dottie sagde ...

Sikke en fin give away!
Jeg vil godt være med på 2 lodder :)

/Rikke sagde ...

2 lodder til mig, tak :)

Julie sagde ...

Jeg prøver også lykken med 1 lod :-)

Betina sagde ...

Hvor er det lækkert :)
1 lod
Mvh Betina
www.betinalerche.blogspot.com

Isabel sagde ...

Lækkert tørklæde, jeg vil gerne deltag med 3 lodder og glæder mig til at følge din blog.

Isabel sagde ...

Lækkert tørklæde, jeg vil gerne deltag med 3 lodder og glæder mig til at følge din blog.

Hanne Rimmen sagde ...

Skønt tørklæde ;o)
Det må der da blive rift om.
Sødt af hende, at give en pakke til dette gode formål.
Hilsen Hanne

Berit sagde ...

Jeg deltager med 2 lodder! Håber jeg kan være heldig igen :-)

Camilla A. sagde ...

Fedt tørklæde - jeg er med på 1 lod!
(kattemilla@hotmail.com)

kgotke sagde ...

Fedt tørklæde!

Jeg er gerne med, med 1 lod :-)

Mvh Katrine

http://www.facebook.com/pages/Et-opbygget-eventyr/310082179041029

http://etopbyggeteventyr.blogspot.com/

GitteBlinkilde sagde ...

Her vil jeg da gerne være med - Er vild med stjerner - jeg snupper 2 lodder :)

Grønne sagde ...

jeg napper et lod.. :o)

Tanja sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med, med 1 lod :)

lapappilon sagde ...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
2 lodd
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Helene sagde ...

Jeg smider to lodder i puljen. Et sådan tørklæde kunne jeg da sagtens lige bruge :o)

bykirsti sagde ...

2 lodder til mig (:

Kig forbi mine 2 giveaways

Regina sagde ...

Jeg vil gerne bede om 1 lod :)
Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

K sagde ...

Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

Velkommen til mit skønne kaos sagde ...

Sikke et skønt tørklæde, deltager med 1 lod

Mimi sagde ...

Det ønsker jeg mig!!
Jeg snupper et lod! :)

Jeg har lige skudt min give away igang,måske du vil være med?

mimisego@live.dk

http://mimiego.blogspot.com/2012/03/chok-give-away.html

Katrine Sommer sagde ...

Jeg er med på et lod! (:

Maja sagde ...

Jeg vil da også gerne skrive mig på til 2 lodder :) Det ser altså rigtig fint ud, og jeg mangler liiiige et nyt forårstørklæde!

mkudahl@gmail.com

Laura sagde ...

Sikke et lækkert tørklæde :)

Det er en rigtig fin lille butik buksepigen har fået banket op, med rigtig fede mærker og tøj til folk i alle aldre :)

Jeg vil rigtig gerne være med i denne give-away, og deltager med 1 lod.

Min mail er Lah09@live.dk. Min blog er ikke kommet forbi 1. post ;)

Karen Elisabeth sagde ...

Jeg er med på 2 lodder

Carina sagde ...

jeg vil gerne være med på 2 lodder!

Prinsesse Suh sagde ...

2 lodder til prinsessen, som glæder sig til at følge dig.

Anonym sagde ...

Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Frk. Fie sagde ...

Lækkert tørklæde, vil gerne være med på 1 lod :)

mette b sagde ...

Sikke lækre ting, hun har :)
3 lodder til mig!

LikeBree sagde ...

Dejligt tørklæde... Jeg er med fuldt hus :-)
http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post65

Malene sagde ...

Nøj, det er lækkert. 2 lodder til mig:)

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Jeg deltager gerne med 2 lodder.

Kig gerne forbi min give away på Buecking.dk

Camp Chaos sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Camp Chaos sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Camp Chaos sagde ...

Jeg kaster mig ind i kampen om det fine tørklæde med et lod.

Katja Astrup sagde ...

Gerne et vinderlod i denne retning, tak ;o)
Mvh. katjaastrup@hotmail.com

Stjernestøv sagde ...

Prøver lykken med et lod, og krydser :)

Helle sagde ...

Elsker de tørklæder. Jeg er med på et lod, tak

Kamomilla Vanilla sagde ...

Fint :) Et lod til mig :)

Knud sagde ...

fandt lige din interessante side gennem Hannes side. Gerne 1 lod.
Venlig hilsen Sisselsnabelasfw.dk

Wildflower sagde ...

Fedt tørklæde! Jeg vil godt være med på 2 lodder :) Tak!
Mvh, Wildflower