søndag den 11. marts 2012

forårsblomster og kurveflet


Nu pibler det op af jorden derude.
For et par år siden satte vi krokus i græsplænen
og pludselig var de der igen - kaldt frem af solens stråler.


Og denne iris stod bare så flot i farven.
Om vinteren og i det meget tidlige forår køber jeg som regel mange blomster 
som jeg har inde i huset.
Når de så bliver kedelige, kommer de ud i haven,
og på den måde har jeg altid mange forårsblomster derude også.
Irisen er en af dem jeg satte de tidligere år. 


Julerosen her fik jeg fra en kollega.
Det er bare den fineste blomst - og den vokser villigt i min have. 


Nå ja, og irisen igen. 
Jeg kan ikke stå for den farve.


Og så var jeg så heldig at vinde et kurveflette sæt hos creativetail.blogspot.com
Den glæder jeg mig rigtig meget til at få gang i.
Mon ikke det bliver når solen får lidt mere magt ?
og jeg kan sidde udenfor i haven og hygge mig med at flette ?
Det tror jeg.
Sjovt bliver det i hvert fald.
Og check lige bloggen hos creativetail.blogspot.com.
hun har de sjoveste tegninger - og masser af gode ideer til kreative ting og sager.
Tak til Margit (Creativetail) for den flotte give-away !   :o)





2 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Sikke en Iris, jeg er jo vild med iris, har mange sorter i haven, men har aldrig set sådan een

Landbohaven sagde ...

Jeg kom bare lige forbi
Gode billeder af de smukke forårsblomster.
Held og lykke med kurveflette sættet.
Ha` en god dag.