torsdag den 8. marts 2012

En aften hos Buksepigen i Nibe


I Nibe er der den skønneste forretning.
Indehaveren er Anne Kathrine på kun 23 år.

For 2 år siden startede Anne Kathrine webshoppen www.buksepigen.dk
og for et år siden kom så forretningen 'Buksepigen' til.

Vi var en flot veninder og kollegaer, der havde booket en tøjaften i aften, 
hvor Anne Kathrine havde lovet at vise os ting fra forårsmoden.

Vi blev budt velkommen med ovenstående traktement.


og derefter fortalte Anne Katrhine om tendenserne i den nye forårsmode.
Se lige denne skønne cardigan fra Minus, som Anne Katrhine viser os ..


Der var masser af bluser fra Minus, Kön og Mön, Kaffe, Cream og andre mærker
der føres i butikken.


Se disse fantastiske stjerne tørklæder fra Becksøndergård


En ting fra Buksepigen til jer, kære læsere, blev det også til ..
( den afsløres i morgen)


Her et udsnit af mine søde kollegaer, der har fået luftet dankortet.
Vi ses i morgen, hvor der kommer en give-away fra buksepigen.dk her på bloggen.


3 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Var det kun de andre piger som fik dankortet luftet?

vidunderlige univers sagde ...

åh hvor jeg bare osse elsker sådanne tøj aftner - men bare ALT for lønge siden jeg har prøvet det.. Ja og tøj elsker jeg konstant. Er bare blevet så kræsen med alderen ha ha:0)
Hvad købte du selv? Ku du la dit dankort liggende uden at ta det i brug?? hi hi
KH iben

Fru Olsen sagde ...

Jeg har glædet mig til at komme på rejse rundt i blogland igen. Og jeg har jo travlt kan jeg se, hvis jeg skal se det hele, for jeg bliver jo nødt til at læse et par uger tilbage...

jeg har glædet mig til at se bl.a. den rubinrøde - det er dog et imponerende stykke arbejde. Så flot.

Har også glædet mig til at se resultatet af søsterens øvelser udi filte"kunsten" :-) Ja, tre navnemærker må da være på sin plads :-) Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, og jeg må sige, at I har formået at få et dejligt unikt resultat ud af det.

Og så fine glasting!