fredag den 3. februar 2012

tak til jer


TAK til alle jer, der kom med forslag og trøstende ord forleden,
da søsterens julegavetrøje (som jeg møjsommeligt havde strikket i den fineste alpaca uld) havde været i både vask og tumbler!

Ja, I har ret.  Nu gælder det om at få det bedste ud af det. 
Det er det eneste, der er at gøre.

Jeg tager katastrofen med til Sverige - og så må vi se hvad der kommer til at ske med 'dyret'.
(nå ja - tigerdyr ? den er jo gul- og gråstribet)

Der har været rigtig mange gode forslag - og jeg stiller jer hermed i udsigt, 
at I kommer til at følge slagets gang, 
indtil den er omformet til i hvert fald én anden ting. Måske flere. 
Så det bliver spændende ..

Jeg har endnu ikke set 'katastrofen', og kan ikke sige om den er filtet 'som I filtet' eller om den bare er lidt filtet.  Men som jeg kunne forstå på min søster, så var den vist endt i en meget lille børnestørrelse. 
Jeg prøver at ruste mig til at se 'katastrofen' på tirsdag. 
Så tager vi den derfra.

Men den var godt nok rigtig svær at kapere.

Udenfor fryser det godt 10 grader, og temperaturen er faldende.
Vinteren har da virkelig bidt sig fast.
Herinde er der ild i brændeovnen, og snart gang i den Rubinrøde.

Synes lige I skulle se billeder af min julerose som den tager sig ud nu. (se øverste billede)

For et par uger siden så den sådan ud:


2 kommentarer:

Vibekes lille ullne sagde ...

Jeg er sikker på at du finner noe å lage av den filtede genseren. Her er det 16 kalde i dag. Ha en fin helg! :)

Lea sagde ...

Er spændt på at høre mere om den trøje...om den står til at redde eller om den skal syes om til pudebetræk eller andet, hvis den er filtet for meget!

God weekend til dig, Mona.