onsdag den 8. februar 2012

søsterens sætterkasse


Jeg synes lige I skulle se min søsters sætterkasse.
Hun lavede den i efterårsferien, da hun var på besøg hos mig i sommerhuset.
Nu er den helt færdig, og er endelig kommet op at hænge, og hun har sat sine ting deri.


Nu bliver rækkefølgen lidt bagvendt
for dette er procesbilleder fra efterårsferien. 


Vi købte en ny sætterkasse hos trævarefabrikkens udsalg
og så blev den malet op og forsynet med papir i nogle af rummene.
En del steder lavede hun små collager inde i rummene, og det havde en god effekt.


(ja I har måske regnet mig ud ?  = overspringshandling fra den Rubinrøde)

Men sætterkassen ER da en sjov idé 
og nu hvor der står en ny ferie for døren .. 
så kunne der jo være andre, der synes det kunne være sjovt at lave en..

4 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Sikke da en fin sættekasse, søsteren har fremstillet. I er da vist nogle krative piger. Har du fundet ud af at anvende den filtede trøje?

Strikkeheksen sagde ...

Er du klar over, hvor mange gange, du har omtalt den Rubinrøde? ;-) Jeg GLÆDER mig til at se den - engang .... ;-)for jeg er sikker på, det bliver en meget smuk trøje :-)

Men iøvrigt - fin sættekasse :-)

Frk.Bogorm sagde ...

Fortyder nu lidt, at jeg solgte min vildt flotte og oldgamle sætterkasse på loppemarked sidste sommer!

Hanne Rimmen sagde ...

Hun er en knag hende Ulla. Virkelig en fin sættekasse ;o)