tirsdag den 7. februar 2012

Og vinderen af denne skønne T-shirt blev




















Tillykke til Helle, der om nogen fortjener at vinde en give-away 
(siden hun må siges at være den, der formidler mange give-aways her i blog-land).
Helle er nemlig indehaveren af bloggen  dkgiveaway.blogspot.com

hvis du sender mig din adresse, Helle, er du snart den lykkelige ejer af en ny t-shirt. 


Som grundlag for  trækningen af den overskuelige mængde lodder
var søsterens ualmindeligt velfiltede forhenværende trøje ..


Læg lige mærke til armbåndet Lykkens Gudinde bærer ..
det er lavet af Dorit Olsen på http://dooit-justdooit.blogspot.com/
og armbåndet passer fint, og vakte stor glæde :o)


ja her er så det, der engang var en flot trøje .. 
og alpaca er nok ikke det mest velegnede garn til filtning, skulle jeg hilse og sige.
Det får sådan en ru og gluflet overflade .. 

4 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

tillykke til Helle, men bestemt ikke tillykke til dig med den "filtede" trøje, så ærgeligt!!!

englen sagde ...

Stort tillykke til Helle. :o).

Helle sagde ...

super skønt jeg vandt :)

mange tak :)

har sendt dig en mail med min adresse

Hanne Rimmen sagde ...

Altid dejligt at være den der vinder og så her midt i alt kulden...det varmer ;o) Tillykke til dig Helle.
Ang. den nu så filtede trøje, så er jeg gået i tænketank. Tror det det kan ende med, at du kan se helt bort fra katastrofen og glædes over det skønne, men dog ikke planlagte, der kan komme ud af den lille filtsag.
Tro du skal tænke lidt i broderi. Tjek indlæg fra julebasaren på min blog. Noget i den retning. Det kunne blive flot.
Hvad siger du til en taske til pc, Ipad, eller blot til dig selv. Skulle du falde over noget skønt småmønstret stof, som kan bruges til for så køb lidt af det. Ellers finder vi ud af det ;o)