mandag den 20. februar 2012

Give-away - Strikkeskole

 Nu hvor dqpage bloggen nærmer sig sit første halve år på banen
synes jeg lige jeg ville fyre en give-away af.
Den kommer senere .. 

Lige nu vil jeg lige fejre, at der er vinterferie.
Og at ferien gerne skal bruges med strikketøj indenfor rækkevidde.

Derfor bliver det Sys Fredens 'Strikkeskole' fra forlaget Klematis der kommer på højkant. 
Det er måske ikke lige sagen for mange af jer superstrikkere, der er herinde
- men måske kender I et ungt menneske eller en anden, der gerne vil lære strikningens ædle kunst?

Det er en fin lille bog, hvor man kan lære de grundlæggende teknikker
og hver der er enkle opskrifter på søde begynderting.
Foruden strikketeknikker, gives der også anvisninger på hækleteknikker.

Der er strikkede halstørklæder, huer, trøje,  og fx disse søde benvarmere..

 For at deltage i give-awayen er reglerne de sædvanlige:

1 lod = kommentar OG fast læser
2 lodder = + link til denne giveaway.

Give-awayen trækkes på søndag den 26. februar
så der er kun kort tid at løbe på. 

20 kommentarer:

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Mie sagde ...

Måske man kunne være heldig:-) Kunne i hvertfald godt bruge den

Helle sagde ...

Ih det er jo lige den bog jeg kan bruge nu hvor jeg gerne vil lære at strikke :)
Jeg er med :) (kommentar og fast læser)

Kh Helle

Guðrun J. sagde ...

Den vil jeg gerne vinde!

Er fluks oprettet som fast læser og deltager derfor med 1 lod.

Mvh,
Guðrun J.
gudrunjac.blogspot.com

Tanja sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod. Håber jeg vinder, jeg har mange af hendes bøger. Men mangler denne her i samlingen :)

laj sagde ...

Jeg er fluks med med 2 lodder
Jeg har selv en giveaway igang hvis du sku få lyst

DuusMuus sagde ...

hejsa dejlig bog er med på 1 lod

bykirsti sagde ...

Wow lækker giveaway! Jeg elsker hendes bøger!

Jeg deltager med 2 lodder

Camilla A. sagde ...

Åh, så kunne det være jeg kunne komme i gang med den der svære kunst jeg synes det er at strikke!
1 lod til mig.
(kattemilla@hotmail.com)

Marillo sagde ...

Den gad jeg godt at vinde.. 2 lodder til mig :)

Fru Knudsen sagde ...

Jeg er med 1 lod, jeg har flere af hendes bøger, så jeg håber på een mere

Regina sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod. Tak :)
(n.regina59@gmail.com)

Tronsmark sagde ...

Jeg kunne rigtig godt bruge sådan en bog - jeg har altid strikket uden at vide hvad jeg laver og hvordan det ender...

mette b sagde ...

Den bog vil jeg rigtig gerne vinde til min store datter, der bor i København med sin kæreste. Hun ringede forleden og fortalte at hun har veninde der skal have barn til maj. Og at hun gerne vil strikke en lille bluse. "Så mor, vil du ikke lære mig at strikke?"
Og det vil jeg da og bogen her kunne jo være en genvej, når afstanden mellem Viborg og København er for stor.
Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

Klem

Dorte Klerke sagde ...

Vil også meget gerne vinde denne bog, 1 lod bliver det til.

Morgenfugl sagde ...

Jeg strikker selv og vil gerne se flere strikkebøger til inspiration.

Jeg håber, at et billede link er fint. Deltager med to lodder :)

sonja sagde ...

altid godt at have strikketeknikker ved hånden, 2 lodder:)

Stine sagde ...

1 lod :)

stineclausen@gmail.com

hæklemor sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
hæklemor sagde ...

Kom lige "forbi" sikke en spændende blog. Den må jeg lige kigge nærmer på.
Jeg vil gerne være med i lodtrækningen med 2 lodder