mandag den 13. februar 2012

Flere lune sager i Milano

 Nu jeg er så godt igang med min 'Mens vi venter på den Rubinrøde' kavalkade
kan I lige se min lilla trøje i Hjertegarn fra Milano. 

Igen : se den gode effekt i det sjove Milano garn. 
(som er det samme jeg vist jer igår, da det var den mørklilla med hvide perler)

Denne jakke lukkes med en nål eller et spænde. 
(taljeret, god pasform. Modellen findes hos Hjertegarn).

Desværre strejkede fotografen - med lidt held kan I se billeder af den med mig som live model i næste uge. Så kan I bedre få indtryk af den gode pasform.
Ponchoen her er også lavet i Milano fra hjertegarn. 
blot en garn, der skifter farver undervejs.
Jeg strikkede den for et par år siden, så jeg kan ikke huske, hvor opskriften var fra.
Men den kan sikkert laves ud fra mange modeller - fx der omhandler strik på tykke pinde.

Det er en skøn garn at arbejde med
- og så går det hurtigt  :o)

Idag fandt jeg krympeplast på nettet (tak Hanne).
søgte på 'krympeplast og panduro', og så var den der.
Med nethandel og det hele ..
så nu skulle vinterferie syslerne være i hus.

2 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Så er der ingen undskyldning for ikke at komme i gang, når du har fundet krympeplast. Godt man kan finde gode ting i gemmerne

strikkeentusiasten sagde ...

Det var da en masse skønt strik du har fundet frem fra gemmerne, et sjovt og anderledes garn der har en rigtig god effekt.

Kh Jane