onsdag den 1. februar 2012

Fødselsdag i Bettekun

I disse dage fejrer Mette Glerups blog Bettekun.blogspot.com 1 års fødselsdag.
Samtidig åbner Mette en ny webshop
- og alt dette fejres med en flot give-away, der bliver skudt igang idag,
og som I kan læse om her: 

Dette foto er fra butikken 'Bettekun' i Gislum ved Års,
hvor jeg har haft fornøjelsen af at handle.
(købte geilsk til D-vitaminer). 

Er I i nærheden, kan jeg kun anbefale et besøg i den hyggelige butik.
Og ellers er der nu også en webshop at besøge.

2 kommentarer:

Hanne Rimmen sagde ...

Ja så fik du da vist samlet 4 lodder ;o))
Fristende indlæg, som betød at jeg straks måtte omkring den nye hjemme side hos Bettekun.
Sende måske en bestilling, som du evt. kan tage med til marts ;o*
-vil du det?

Susan sagde ...

Jeg er altid glad for gode anbefalinger af fysiske strikkebutikker. Jeg bor i Nordsjælland, men kommer på grund af mit arbejde ofte rundt i landet. Tit har jeg fri om eftermiddagen og skal blive til næste dag,- og leder efter et godt sted, hvor jeg kan ose og købe :-)