mandag den 6. februar 2012


farlige fjæs



Endnu en hamrende kold dag ..
En dag af den slags, hvor 2 lang vanter ikke var nok.
En dag, bedst egnet til indendørs sysler.

For ikke så længe siden vandt jeg denne e-bog i en give-away hos tinadalboge.dk
Bogen giver et væld af ideer til sjove hoveder man kan lave i trylledej, kartofler og andre ting.
Der er rigtig mange ting man fx kan lave sammen med børnene
- ikke mindst på en iskold dag som denne
 - eller måske  i den kommende vinterferie ?

bogen (og mange andre) kan købes for kr. 49 hos tinadalboge.dk 

Jeg har også været så heldig at vinde en bog om påske ting hos Tina
og den glæder jeg mig rigtig meget til at modtage. 

Det varer jo aldrig inden påsken er over os ..
og jeg vil glæde mig til, sammen med søsteren, at kaste mig udi Tinas sjove påskeideer.. 



I slipper ikke for endnu et billede af de flotte sne byge skyer, der var over Hals i lørdags...

Og så vil jeg minde jer om, at det er i morgen Lykkens Gudinde trækker vinderen af denne Give-away!
og jeg skulle hilse og sige, at vinderchancerne er rigtig gode !
I kan lige nå det.


1 kommentar:

Fru Knudsen sagde ...

det er nogle fine naturfoto du får taget på dine ture udendørs. Mon vi får isvinter, eller mon de får ret i tøvejr omkring week-end.Jeg trænger snart til at komme ud i naturen og opleve sådanne scenerier, influenza skal blot overstås først