mandag den 27. februar 2012

Det første halve år - Give Away - trækkes 15. marts


Så er der hentet glasting fra vores aften i glashuset-aalborg.dk .

Dette lille billede med målene 10x10, monteret på glas med en fod, og omviklet med tråd og perler,
bliver den Give-away der skal markere det første halve år på dqpage.

Reglerne for at deltage i denne Give-away er de sædvanlige:

1 lod for kommentar + fast læser
2 lodder for ovenstående + link her til.

Vinderen vil blive trukket den 15. marts 2012

Jeg håber I vil lege med  :o)

Samtidig vil jeg gerne byde nye læsere velkommen.
Det er helt overvældende med 100 læsere på det første halve år,
og jeg glæder mig over at I læser med - og kommenterer. 



Skålene her blev lavet samme aften, og vil blive sat til salg i min Amio Shop
(der stadig mangler at blive indviet)





8 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Jeg er selvfølgelig med, med 2 lodder. Så flotte ting du har lavet, ja du kan jo andet end den rubinrøde!!

Hanne Rimmen sagde ...

Kære Mona
Tillykke med de 101 læser på din blog. Det er virkelig flot.
Er lidt trist over ikke at kunne havde deltaget til glasaften. Der er så vildt hyggeligt og altid dejligt at få lavet lidt nyt. Fine ting du har kreeret denne gang ;o)
Kh. Hanne

hæklemor sagde ...

Flot blok. Der er lidt sjovt, at jeg blev din fastelæser nr. 100. Det må være et magisk tal:)

hæklemor sagde ...

En taste-fejl:) mener selvfølgelig blog og ikke blok:)

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

englen sagde ...

Hvor ser det bare godt ud.
1 lod til mig.

Kh Helle B

Tanja sagde ...

Hvor er dine ting blevet fine. Jeg vil rigtig gerne være med med 1 lod :)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det flotte ting du har lavet.Jeg vil rigtig gerne være med med 1 lod :-)