fredag den 24. februar 2012

Der krympes


 Hvor er det herligt med disse forårsfriske farver ..
jeg nyder denne buket roser, jeg fik af en veninde forleden.
Ellers går ferien nu på held. Fra idag er det almindelig weekend.


Her i ferien har vi bl.a. prøvet kræfter med krympeplast.
Min søster hygger sig med at farvelægge
 og vi var noget spændte på resultatet.
Det skulle i ovnen ved 175 grader indtil det var færdig med at bevæge sig ..

her ses resultatet:


jeg ved ikke om det er normalt det krymper så meget ?
eller om det bare var mig, der ikke var hurtig nok til at få det ud af ovnen ..


et par nøgleringe blev det til
Hullerne, jeg havde lavet i de andre, var også krympet ..
så de bliver nu brugt til at lime på æsker / brocher / eller andet.

Og gæt hvad jeg er igang med nu ? MONTERING AF DEN RUBINRØDE !
prognosen siger, at der vil komme foto i løbet af weekenden  :o)
huh hvor jeg glæder mig til den er helt FÆRDIG.
TROR garnet rækker til halskant .. x fingre. 

3 kommentarer:

bykirsti sagde ...

Hvor er de fine!
Umiddelbart ser de ud til at være krympet ligså meget som når vi laver det herhjemme (:

Fru Knudsen sagde ...

Spændende teknik, og spændende med den "rubinrøde" glæder mig til at se den! Jeg har allerede krydset fingrene

Frk.Bogorm sagde ...

Hvor sjovt, det der krympehalløj!
Glæder mig meget til at se den rubinrøde!