mandag den 9. januar 2012

Tilbageblik vol 2

Tilbageblik ? hvordan fik jeg dog den idé ?

Hvorfor ikke overblik ?
For det er vel dybest set det, jeg prøver at etablere ved dette review..

Lige at prøve at samle op på hvad det egentlig er der er sket siden august,
da dqpage bloggen startede..
Kender  I det ?
man letter lige på låget - og så myldrer det frem med endnu flere idéer, projekter, aktiviteter ?
Det er næsten ikke til at holde trit.

Sådan er det gået mig på min tur rundt hos andre bloggere ..
idéerne står nærmest i kø nu ..
jeg sidder bogstavelig talt ovenpå en hel masse garn der kalder på at blive strikket.

Strikkebøgerne liner op i reolen
Der kommer nye til hele tiden
- foruden alle de spændende opskrifter jeg ser herinde, på Vogue Knitting, Drops, i Kreativ Strik
og mange andre steder.

Jeg vil gerne skrive om de bøger jeg falder over,
i håb om at det også kan inspirere I andre.
og vise mit strik, selvfølgelig.

Og det er bare en lille del af det, der optager mig herinde.

Der er jo også fx sund mad, have, bøger, maleri, glaskunst og meget andet ..
og hvem ved ? måske kaster jeg mig igen ud i hækling ?
det er heller ikke inspiration der mangler her..
der er rigtig mange søde hækleting rundt omkring.

og så er der jo også alle I andre søde bloggere   :o)
Hvad med jer ? Hvad er jeres oplevelse  af at være herinde ?

5 kommentarer:

marion sagde ...

ja kender godt det med ting der ligger og skriger på at blive strikket, hæklet og for mit vedkommende nu også sys... for mig er det absolut ikke en god virkning for mig pt for jeg går nærmeste helt i stå og komme rikke rigtig videre...

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jeg ser en omhyggelig, kreativ og meget dygtig kvinde, dig, som får noget for hånden og har mod på store projekter, som kjoler m.m.
Stor beundring herfra

Stine:)

Fru Knudsen sagde ...

Jeg kender til det du også oplever, man bliver så inspireret af at surfe rundt på diverse blogs, at to-do listen vokser hele tiden.
Dejligt er det også, at man via bloggen, kan kommunikere med andre kreative mennesker,som forstår sig på det som optager een. Gode råd og tips til hvordan dette og hint skal gibes an, fås også via bloggen. Det er jo på sin vis uforpligtende, at blogge, og det kan gøres lige når lysten og tiden er til det.

Hanne Rimmen sagde ...

Jo, som du ved, er det også en af mine "svagheder".
Først er det det ene, så er det det andet...
Nyder dog at jeg kan lade mig inspirere og "vælte" mig i kreative bekendskaber, her på nettet.
2012 bliver er kreativt og travlt år, kan jeg mærke;o)

Måske skal vi starte en klub?
Kh. Hanne

Vilma sagde ...

Hej

Tak for kommentar på min blog ,sikken fine ting du selv strikker:-)

God dag / Vilma