onsdag den 4. januar 2012

Lidt strik og lidt udsalg

Hvorfor bringer jeg nu et foto af denne uges 'Hendes Verden?'
Som gammel hønsestrikker måtte jeg simpelthen have Stine Hoelgård Johansens skønne designs og opskrifter.
Stine er også blogger, og I kan finde hendes blog på http://stinehoelgaard.blogspot.com/


Der er fx en skøn farvestrålende vest med hønsestrik, som jeg falder for - måske fordi det giver mig mindelser om de gode gamle dage i 80'erne hvor jeg lavede adskillige trøjer, strømper og babyting i hønsestrik.
Så det var grunden til at jeg investerede i bladet - og der er jo masser af andre tips og ideer også ..
bare som en lille overspringshandling i denne kolde mørke tid. 
Åh ja - koldt og mørkt er der ..
Og selvom jeg selv er en flittig strikker, så skal det da ikke være hindring for at købe strik på udsalg.
Denne trøje fra Noa Noa måtte jeg simpelthen eje. Jeg har kredset om den hele efteråret..
Og købt på udsalg kan den nemt konkurrere med garnprisen på det hjemmestrikkede.. 
Nu håber jeg bare at vejret bliver som på billedet, så jeg kan få luftet trøjen  ;o)

3 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Det er et godt udsalgsfund du købt. Den er flot.Og du har ret sommetider må man have noget "købt". Og som det blæser og rusker, kan den vel godt bruges selvom vi ikke har "rigtig vinter".

Frk.Bogorm sagde ...

Kan godt forstå du måtte købe trøjen - jeg havde gjort det samme, den er meget fin ;-)

Rät&Avig sagde ...

Det är ok!
Du kan ju försöka länka senare...
Kul att du tittade in hos mig!
/Ann-Britt