onsdag den 18. januar 2012

Jackpot og Give-away

 Denne skønne give-away kan blive din ..

Det er en lækker T-shirt fra Jackpot i str. xxl. (svarende til ca. str. 42-46, da den er lille i størrelsen).
Farven er flot turkis, og der er korte ærmer. 

For at deltage er betingelserne:

1 lod = en kommentar + fast læser
2 lodder = en kommentar, fast læser + et link hertil.

Hvorfor jeg udlodder den ? 


 Herinde på bloggen blev jeg inspireret til at købe denne skønne t-shirt på http://www.jackpotshop.com/dk/item/A42464001/?partner=5403

Dels var t-shirten flot, dels var den relativt billig, og dels støtter den et godt formål.

Så jeg slog til, og med posten kom den så idag.


Men til min undren var der ikke kun én bluse i pakken. Der var hele to.
Det viste sig at den anden var en gave fra Jackpot.

En turkis bluse i str. xxl, som desvære er lidt for stor til mig. (selvom farven er fantastisk).

Det skal så komme en af jer til gode  :o)

Lad os fyre den af.

Give-awayen bliver trukket tirsdag den 7. februar 2012.
Vinderen offentliggøres her på bloggen + får direkte besked. 
Derfor vil jeg gerne høre fra vedkommende indenfor en uge efter trækningen. 

8 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Jeg må vist hellere lade være med at deltage, for den er også lidt for stor til mig, men sikke en service hos Jackpot

Helle sagde ...

snupper 1 lod :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Hanne Rimmen sagde ...

Fine t-shirts.
Er faktisk noget vild med den med printet, som du bestilte. At de så tilmed sender gaver med, det er da er + af de store ;o)
kh. Hanne

Hanne, Randers sagde ...

Lige mit nr., derfor deltager jeg gerne, har dog ingen blog, derfor med 1 nr.

Lisbeth Angelbo sagde ...

Hejsa
Jeg er med med 2 lodder og linker fra http://crea-center.blogspot.com/
Jeg tror, at blusen er lidt for stor til mig selv, men er sikker på, at der er én i familien, der kan passe den.

Neslein sagde ...

Vil gerne deltage med 1 lod :-)
Linda, nezlein78@gmail.com

Alberte Treiner sagde ...

1 lod tak :D

englen sagde ...

Hov hov hov hov, her har jeg ventet og ventet på at se hvem den heldige til den fede trøje er.
Og så opdager jeg at jeg har glemt at deltage. OOOOHNOOOOOOOOOOOOOOO

Smider 1 lod i puljen og håber at jeg er heldig :o)

Rigtig god kold tirsdag

/Helle B