søndag den 8. januar 2012

Hurtig ekstra nytårs Give Away

På denne tid af året finder de fleste den sunde livsstil frem, og lægger julens ekstra kalorier bag sig.

Sådan er det også her på bloggen.

(vi skal jo gerne kunne passe det tøj vi så møjsommeligt sidder og strikker ;o))

Derfor bliver der lige en ekstra Nytårs Give Away, nemlig det sidste nr. af I Form.

Jeg har selv bladret det igennem, og det er fyldt med masser af tips om kost, motion, løbetøj, stresshåndtering, bodyshaping og meget mere.

Så kom frisk og meld dig til denne Give Away, der allerede trækkes på lørdag den 14. januar 2012.

Reglerne er:
1 kommentar = 1 lod
1 kommentar + fast læser = 2 lodder
1 kommentar + fast læser + link = 3 lodder.

Vinderne offentliggøres her på bloggen + får direkte besked. Derfor vil jeg lave en ny trækning efter 1 uge, hvis ikke jeg har hørt fra vinderen inden da  :o)

11 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

I form er et fedt blad... jeg er gerne med, ved dig, igen igen med 2 lod.. :0) (mon jeg kan være heldig en gang til) hi hi
KH Iben

linea1989 sagde ...

Vil gerne snuppe 2 lodder. :)

Line

Eva sagde ...

Et lod til mig :)

Amanda sagde ...

2 lodder. Fast læser og denne kommentar :)
amandas4g@hotmail.dk

Inadesign sagde ...

3 lodder, tak :) Spændende med denne give away.

Line sagde ...

Skønt med inspiration
Jeg er med på 2 lodder

Anonym sagde ...

Fantastisk, er selv igang med et nytårsfortsæt om at tabe mig, så ville da passe skønt.

Har desværre ikke googlekonto eller blog. Så et enkelt lod må det blive til :-)

vh Stephanie
agf_fanen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med, med 1 lod..
Lidt motivering kan man jo altid bruge.
cecilie-worm@hotmail.com
KH Cille

Sara Marie sagde ...

2 lodder tak :-) Trænger til lidt bodyshaping, tror jeg ;-)

Neslein sagde ...

Jeg er med på 2 lodder:-)
Linda, neslein78@gmail.com

Gitte Christine sagde ...

Jeg er med på 2 lodder :)