tirsdag den 31. januar 2012

Frostkold eftermiddag

 Man kan sige meget om det kolde vejr, men smukt er det.
Disse fotos tog jeg i eftermiddags, da jeg lige var ude at gå en tur.
Nu er turen kommet til strikketøjet.
Der kæmpes stadig med den rubinrøde, hvor jeg langt om længe er nået til ærmegabet.
I mellemtiden kan jeg jo overveje hvad det næste projekt bliver ?
Der er lidt forskellige muligheder ..

Er der mon nogen derude der har styr på, hvad det er for nogle forandringer der kommer til at ske her i blogland pr. 1. marts ? og hvad det kommer til at betyde for os / vore blogge ?
(må desværre indrømme, at jeg var lidt for hurtig til at slette den meddelelse der kom rundt) 

6 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Jeg ved heller ikke hvad der sker i blogland efter 1.marts. Var lige som dig for hurtig på aftrækkeren.
Håber bestemt ikke på de store forandringer, mon ikke de bare leder os via annoncer og link hen til det viser interesse for?

Hanne Rimmen sagde ...

uha, den har jeg da heller ikke fanget.
fortæl, fortæl.... hvis I da ved bare lidt derude ;o?

KIND BY NATURE sagde ...

Tak for din søde kommentar:-)

Vibekes lille ullne sagde ...

Vakre bilder av solnedgangen!

Jeg har heller ikke fått med meg at det blir forandringer. Vet bare at det blir over femten kalde grader i Oslo framover og jeg skal sitte inne med strikketøy når jeg kan. :)

Bettina Holst sagde ...

Selvom det er sk... koldt derude, så er der også bare så mange smukke motiver, som dine ;-)

Frk.Bogorm sagde ...

Hej Mona
Smukke billeder!
Øh, jeg har ikke lige fattet noget med forandringer? Men vil da spændt følge med her!
Hanne