mandag den 23. januar 2012

Det postbud må da være noget forslæbt ..

 I hvert fald har Post Danmark nok fundet ud af hvor jeg bor 
for det er ofte de har pakker med til mig for tiden.

Idag kom der brev fra Grønland.
Ikke uventet, for jeg havde bestilt endnu et af de skønne sælskinds armbånd hos 
fru Olsen, alias dooit-justdooit.blogspot.com

Hvis ikke I kender Dooit-justdooit kan jeg anbefale at kigge forbi både blog og webshop.
Der er mange skønne ting at blive fristet af.

Ikke mindst hvis man ligesom mig interesserer sig for Grønland og Grønlandsk kunst.

(jeg faldt lige for fristelsen til at fremvise et par ting jeg selv købte da jeg var i Tasiliaq i 2004 - denne skønne isbjørn og smykket med de Østgrønlandske masker) 

Nå, det var et sidespring. Armbåndet er en gave til min (anden) søster, der fylder år her i starten af februar. Hun har nogle ret kraftige håndled, så jeg er spændt på om det passer. 

Og (måske knap så apropos Grønland) så kom kulden i weekenden til Syddanmark.
Sådan da.  
For jeg ved godt at i sammenligning, osv ..
Men lidt har også ret, og vi har da et par frostgrader.

Fuglene i mit fugletræ er derfor begyndt at tage for sig. 
Lige til en start var 'restauranten' knap så velbesøgt, 
- men nu er det som om den har fået et par stjerner mere..

Spørger I mig, gør det nu heller ikke så meget med nogle dage med frost, så vi ikke får så mange snegle til sommer.  


Den Rubinrøde ?  det går LANGSOMT fremad.
jeg har ikke opgivet .. der er nok kommet 5 cm på siden sidst.

4 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

"Hvilket postbud en due, kom kun her med min pakke", kunne du jo passende nynne.
Vi har talt om, at vi her på matriklen ikke har set de vinterfugle vi plejer, at have besøg af, men måske de kommer nu, jeg medgiver dig, at det vejr vi har haft i dag, er bedre end tunge regnvejrsdage, og kulden hører jo ligsom denne årstid til. Derfor strikker jeg også videre på min røde sag.

Hanne Rimmen sagde ...

Det er da meget fristende og så er det jo også rigtig dejligt med pakkepost...helt fra Grønland.
Mail er selvfølgelig en smart ting, men det er ikke helt det sammen som en levering ved døren og vist der så er noget i "kuverten", så er det da helt i top ;o)
Er det den kære Ulla, der er den heldige aftager af det smukke røde armbånd?
Hanne

Fru Olsen sagde ...

Dejligt at pakken vækker glæde. Og passer armbåndet ikke, finder vi ud af noget.
Sikke en flot isbjørn du fik med hjem fra Tasiilaq - man kan rigtig se tandens strukturer.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jeg er vild med din isbjørn

stine