fredag den 20. januar 2012

Der lå en pakke på posthuset

 For et par dage siden lå der en seddel fra posthuset, at der var kommet en pakke.
Først idag fik jeg tid til at hente den.

Ærlig talt kunne jeg ikke helt regne ud hvad det mon kunne være 
- og stor var min overraskelse, da jeg åbnede for en pakke med hele 3 bøger fra Hanne, der har bloggen frkbogorm.blogspot.com.

For efterhånden længe siden vandt jeg en give-away hos frkbogorm, og det var den ene af de 3 bøger. Nu ved jeg, at Hanne i mellemtiden er flyttet, og derfor har haft nok at se til.
Jeg regnede derfor med, at bogen måske var kommet godt ned i flyttelæsset, og tænkte ikke nærmere over det.

Tiden gik, det blev jul og alting - også jeg havde en del at se til. Så det var ikke lige den, der stod øverst i min bevidsthed idag, da jeg hentede pakken på posthuset.
Stor blev min glæde derfor, da jeg fandt bøgerne fra Hanne, der lige synes hun skulle give 'plaster på såret' og sende ekstra bøger med (det havde du nu ikke behøvet ;o), men

Tak Hanne  :o)
 - du har lige ramt plet hvad min bogsmag angår !
De ser vildt fede ud de bøger !  og dem vil jeg glæde mig til at få læst.

- og hvem ved ? måske resulterer dette også i en boganmeldelse fra min hånd ? vi får se..

Ellers vil jeg sige, at Hannes blog frkbogorm.blogspot.com så absolut er et besøg værd.
Her kan man læse boganmeldelser, og (ikke  kedelige) beskrivelser fra Hannes liv.
(Vil lige indskyde, at Hanne er en absolut underholdende fortæller, bestemt ikke uden humor).
Så und jer selv den fornøjelse at kigge forbi frkbogorm.

Og så er det jo blevet helt vinterligt udenfor .. 
Nu er der ild i brændeovnen, og der skal strikkes på den rubinrøde.
God fredag aften til jer.

3 kommentarer:

Frk.Bogorm sagde ...

Og nu sidder frk. Bogorm - Hanne - her og skam-smiler i sin sofa!
Tak Mona :-)

Fru Knudsen sagde ...

tostmesJa, ja sådan kan det gå med de der "Give-away". God week-end til dig

Lavendel sagde ...

Hej...har skrevet en kommentar til dig hos mig :-)
garnet bliver skam sendt i dag!