fredag den 16. december 2011

Så er vinderen trukket

Idag var så dagen, hvor der skulle trækkes hele 2 give-aways her på bloggen ..
Ja, det vil sige det blev til 3 - for på grund af den store interesse for de filtede hjemmesko, besluttede jeg mig for at smide et par ekstra i puljen.
Navnene på deltagerne blev skrevet på små sedler - 1 navn for hvert lod.
 Røde sedler for filtsko, og gule for Kreativ Strik.
'Lykkens Gudinde' blev hidkaldt til at trække sedlerne.
Den oprindelige plan var, at det skulle foregå fra en nissehue, men på grund af at det viste sig at være upraktisk, blev det fra dette julefad, bistået af en gammel nisse.  
I åndeløs spænding blev den første vinder trukket
(den oprindelige grå og orange filtsko).
Og den heldige vinder blev Vibeke, fra Bloggen Vibekes lille ullne
vibekeslillegronne.blogspot.com
Vil du sende din adresse, Vibeke ?
Tillykke til Vibeke. 
Næste heldige vinder af filtede hjemmesko blev Iben med bloggen Vidunderlige univers.
stiebitz.blogspot.com
Vil du også sende mig din adresse ?
Du kan se dine sko/sokker på det nederste billede i uforarbejdet tilstand (før de kom i vaskemaskinen på 60 grader med 3 tennisbolde). Desværre har jeg ikke et 'efter' billede, og nu er de pakket i gavepapir ;o)
Vinderen af 'Kreativ Strik' blev Louise med bloggen Louisehartmann.dk
louisehartmann.dk
Tillykke til Louise.
Jeres adresser kan sendes til mig på monaelisabeth.pedersen@gmail.com

Jeg håber  I bliver rigtig glade for filtsko og blad  :o)

Med hensyn til julegyseren, så nåede jeg ikke meget længere her i formiddags, og nu har jeg søsteren på besøg. Overvejer hvad jeg skal finde på at sige jeg strikker ?
Noget til en fra mit arbejde ?
hmm.. noget må jeg finde på, for hun bliver her hele weekenden.

God weekend til alle jer derude.

3 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Man må godt stikke en hvid løgn, m.h.t. julegaver, det kan jo blive nødvendigt, hvis den skal nå at blive færdig. Go´ week-end til dig

vidunderlige univers sagde ...

Hej for dig og hej for mig.. Jubiii jæææ jeg har vundet.. Gløder mig..
Tak...
KH Iben

Fru Olsen sagde ...

Øv, øv, det der blad skulle ellers have været til Grønland!! Men alligevel tillykke til vinderne.