torsdag den 22. december 2011

Julehilsen fra Grønland

Idag har jeg fået julehilsener fra Grønland.
Dels har jeg traditionen tro nydt DRs udsendelse 'julehilsen til Grønland'
og dels bragte Atlantekspressen mig idag de smukke snefnug jeg vandt i
en give-away hos dooit-justdooit.blogspot.com.
Jeg må sige, at  det virkelig har været ekspres levering - imponerende så hurtigt det er gået med posten.
Der var rigtig mange snefnug, og vedlagt var det smukke kort I ser oppe i venstre hjørne.
Tak til Dorit for den smukke Give-away
Må I have en rigtig glædelig jul deroppe i Grønland. 
Nu pryder snefnuggene mit vindue her i sommerhuset.
Jeg tog dem simpelthen med herop, så jeg kunne have glæde af dem i juleferien.
Næste jul kommer de op derhjemme, for der har jeg nogle store vinduer uden gardiner (de vender ud mod fjorden, derfor er gardiner ikke nødvendige på samme måde der, som her).
Jeg valgte terrassedøren, fordi det er det eneste vindue, hvor jeg ikke ruller rullegardinerne ned.
Så kan jeg rigtig nyde snefnuggene mod mørket udenfor. 
Atlantekspressen (mon det er slæde og rensdyr ?) bragte ikke kun snefnug.
Nu da de alligevel skulle 'ud at flyve'  kunne jeg ikke stå for fristelsen til at købe dette smukke armbånd i Dorits webshop.  Og søsteren blev også fristet - hendes armbånd kan I se nedenfor, sammen med den fine emballage det kom i. 
Nu vil jeg nyde resten af aftenen med strikketøjet.  Har slået 576 masker op på pinden -  og så er det bare derudaf.
Vil da lige nævne, at jeg idag gæsteblogger på pippitime.blogspot.com  - der kan I læse om min tur i julebyen Aalborg. 

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, hun er SÅ dygtig hende Fru Olsen! Jeg kan godt forstå at I lod jer friste, når nu rensdyrene var sat igang ;O)

Vibekes lille ullne sagde ...

Tusen takk. da har jeg sendt deg adressen. Ser du har vunnet i blogglotteri du også, morsomt! Nydelige og originale armbånd, skjønner godt du ble fristet.

Ønsker deg en riktig god jul! :)

Hanne Rimmen sagde ...

Som du da vinder kære Mona. Hvordan kan det mon være, at du er sådan forfulgt af held ???
Ja, jeg undrer mig blot ;-))
Smukke, smukke ting. Var på hendes blog i går, og kan næsten ikke slippe fristelsen. De brystpuder er da for nice.
Måske en lille gave til Jacobs kontor? Såadan bare for at sætte pep på indretningen

Fru Knudsen sagde ...

Glædelig jul, og tak for dine kommentarer i det forgangne år, ser frem til fortsat blog-kontakt i det nye år, som står på spring.