onsdag den 7. december 2011

Julegyseren ..

Jeg får da vist brug for ham her og flere fra hans bande i år
for - pyha - det bliver godt nok noget af et tæt opløb !
Her tænker jeg på den særlige søster trøje, som ganske vist skrider fremad
men desværre alt for langsomt.
Jeg er nu klar med pullen og ca 40% af det første ærme.
Dvs. 40% af det stykke, der går op til ærmegabet.
For så skal der strikke sammen til raglan.
Jeg kunne snildt gøre det på en uge eller mindre,
hvis jeg vel at mærke havde fri til det.
Men det har jeg desværre ikke.
Der er dømt juleræs både her og hisset,
og derfor bliver det et millimeter tæt opløb i forhold til om trøjen ligger klar juleaften.

Men tak for tilliden til jer der tror på at jeg når det  :o)

I øvrigt har jeg på grund af det ekstraordinære julehumør tanker om en ekstra december give-away ..
følg med her på bloggen og se hvad det udarter sig til.

1 kommentar: