lørdag den 17. december 2011

Heldig !



Idag var jeg så usandsynligt heldig at vinde disse skønne snefnug fra Grønland.
Og det er jeg bare superglad for  - for jeg havde jo næsten ikke turdet håbe på at det blev mig.

Det er Dorit Olsen på bloggen dooit-justdooit.blogspot.com det har lavet denne smukke give-away.
Har man selv lyst til at kaste sig udi snefnug, kan man få inspiration og anvisning på hvordan disse laves, på doo-it justdooit. Og man kan også her få inspiration til masser af andre kreative ting ..

Dorit bor i Nuuk i Grønland, og hendes blog bringer masser af skønne fotos og beskrivelser af livet der, foruden at er er   en skøn webshop med masser af kunshåndværk og malerier og andre kreative produkter.
Bl.a. de smukkeste armbånd i sælskind og meget andet - så dooit-justdooit er bestemt et besøg værd.

Nu venter jeg spændt på Atlantekspressen - måske er det nedenstående sendebud der kommer ?
Jeg glæder mig i hvert fald, og kan næsten ikke få armene ned.  

5 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Dejlig at lykken gudinde tilsmilede dig

Britta sagde ...

Tillykke, hvor er de fine. Jeg vinder aldrig noget - ikke engang i Lotto, men forklaringen er nok at jeg ikke engang aner hvordan man spiller :-)
Jeg håber de når at komme frem inden jul, og man kan sige at når du har vundet sådan nogen, så behøver jeg ikke at købe såmage julegaver til dig :-D

Britta sagde ...

Hi hi, så fandt jeg lige den perfekte lille overraskelse til fr. snefnuggevinder - og den står ikke på hendes ønskeseddel. Måske hun røber hvad det er her på bloggen efter d. 24, og måske vi endda kan se et resultat af hvad gaven kan?

Doreen Møller Holmquist sagde ...

Jeg kan godt kommenterer på din blog.

KH Doreen

monaelisabeth sagde ...

Det er rart at vide :o)
(spørgsmålet var affødt af, at jeg ikke kan kommentere på Doreens blog - funktionen er der simpelthen ikke når jeg prøver - mens Doreen siger hun har modtaget kommentarer fra andre. Mystisk problem).