søndag den 11. december 2011

En rask Give-away

Som jeg skrev tidligere, har tingene det med at gribe om sig i mit liv lige nu ..
Om det er det overstadige julehumør, eller glæde over alle de nye faste læsere (velkommen til), der ligger bag, så fik jeg lige lyst til denne raske jule-give-away.

Jeg fik for nogen tid siden bladet 'Kreativ Strik', med masser af søde opskrifter på børnetøj, sjaler og julepynt.
Jeg har masser af ting på min to do liste lige nu, og kan se, at jeg ikke kommer omkring at afprøve indholdet i dette udmærkede julenummer af Kreativ Strik.

Så i stedet for at det bare havner i min bunke, tænkte jeg at det var bedre at en anden kunne få glæde af det.

Og det kan blive dig.

Reglerne er de sædvanlige : 1 point for en kommentar, 2 for fast medlem og 3 for link.
Lodtrækningen foregår allerede den 16. december, hvor jeg i forvejen har besøg af 'Lykkens Gudinde'.
Så kom frisk. Hvem vil være med ?

15 kommentarer:

Fru Olsen sagde ...

Det vil jugement gerne - 3 lodder til mig tak.

Fru Olsen sagde ...

Hvad i alverden er det min iPad har skrevet? Der skal stå: meget gerne :-)

Hanne Rimmen sagde ...

Hejsa
Uha... Lad mig da prøve at lege med. Kunne så godt tænke mig en lille ekstra nissegave.
3 lodder til mig også :-))
Kh. Hanne

Anonym sagde ...

Det kunne være lækkert med sådan et blad. 2 lodder til mig. mange hilsner fra Joan M.

Birthe sagde ...

Super , er da også med :-)

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

metteks sagde ...

1 lod til mig.

Balles Bazaar sagde ...

Jeg vil gerne være med. Der er altid plads til flere jule-krea-idéer. 3 lodder til mig.

Tanja sagde ...

Jeg vil gerne være med, med 2 lodder :)

Louise Hartmann sagde ...

Jeg vil meget gerne med på et lod :)

Camilla A. sagde ...

2 lodder herfra:)

Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil gerne have 1 lod.
cecilie-worm@hotmail.com
KH Cille

Karen sagde ...

Jeg er med, 2 lodder, hilsen karen, kareneskesen@hotmail.com

Fru Knudsen sagde ...

iH, jeg deltager gerne med hele 3 lodder, og håber det også griber om sig for mig, så jeg måske vinder hos dig mere end een gang!!

Hanne, Randers sagde ...

Deltager meget gerne med 3 lodder og håber på lidt held :)