torsdag den 1. december 2011

December Give-away

Nu er vi kommet ind i december, og det markeres her på bloggen ved en give-away.

Som nogle af jer måske har gættet, er decembers give-away et par hjemmestrikkede og filtede hjemmesko. Skoene matcher ca str 38, og er dejligt lune. Har man brug for et par ekstra gæstehjemmesko er det måske også sagen ?

Man kan deltage i lodtrækningen af decembers give-away med op til 3 lodder. Alt hvad du skal gøre for at komme med i puljen til hjemmeskoene er følgende: man kan tjene op til 3 lodder ved 1. en kommentar, 2. at være/blive fast læser af min blog, 3 ved at linke til min blog.

Jeg håber rigtig mange har lyst til at lege med  :o)

Vinderen bliver trukket af 'lykkens gudinde' den 16. december.  Med lidt held kan de måske nå at være fremme hos vinderen inden jul.


27 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Jeg melder mig straks til din give-away, det kunne være dejligt hvis jeg kunne være heldig igen, så 3 lodder til mig

Karin Grøn sagde ...

Skønne futter- jeg melder mig straks- håber jeg kan passe dem- hvis jeg er så heldig at vinde dem. Jeg strikker nemlig futter til hele familien men det bliver til for lidt med at få lavet nogen til mig selv. Så jeg putter 3 lodder i puljen

Elsebeth Solskin Christophersen sagde ...

De ser dejlige ud de futter.
Jeg vil gerne være med på to lodder!
Knus Elsebeth

Mormorstrik sagde ...

Jeg hader at fryse om fødderne, så jeg krydser fingre for at vinde din skønne varme bløde give away og smider 3 lodder i puljen ;-)

vidunderlige univers sagde ...

nøj hvor er de lækre:0) Jeg er da med på 2 lod.. KH Iben

mette b sagde ...

Ah, de ser lækre ud. Jeg smider også 3 lodder i puljen og glæder mig til at læse med her :)
Julehilsen fra
mette b

Sarah sagde ...

Sikke en fin give away:0)
Jeg vil gerne være med på to lodder.

Lise sagde ...

Nøj hvor ser de skønne ud og passer lige til mine fødder :0)

2 lodder til mig :0)

Anonym sagde ...

Et lod til mig/ min datter...
Hunhar altid så kolde tæer - og sokkerne er SÅ fine.
Hilsen Charlotte
folmer@posgaard.com

diy se her hvordan sagde ...

jeg vil gerne deltage med 2 lodder og glæder mig til at følge din blog.

Anonym sagde ...

Tænk hvis man var så heldig at vinde noget strik til sig selv, det ville jo være fantastisk. 2 lodder til mig. Go´ dag herfra. Joan M.

Fru Olsen sagde ...

Sikke dejlige futter - selvfølgelig skal jeg være med, med 3 lodder. Får linket lidt senere på dagen.

Hanne, Randers sagde ...

Skønne futter der ville være dejlige i den tilstundende vinter. Deltager med 2 lodder (har desværre ingen blog).

sigfridpettersen63 sagde ...

Jeg vil gjerne være med, trekker 1 lodd. Ønsker deg en koselig adventstid!

Sigfrid

Pia sagde ...

det er skønne skønne farver - 2 lodder til mig

Bedstemors Kram sagde ...

Så skønne farver til et par varme futter, deltager med 3 lodder

Trillemus sagde ...

Sikke lækre futsko. Her må jeg være med. De passer perfekt til min ene datter så jeg snupper to lodder.

Kh Mette

sonja sagde ...

det er lige noget for mine kolde fødder:)

sonja sagde ...

glemte 3 lodder:)

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Thora sagde ...

Jaaa jeg vil veldig gjerne være med. Håper det er ok at jeg blir med selv om jeg bor i norge. Ha en fin adventstid. Klem fra thora.

Louise sagde ...

Hvor ser de bare hyggelige ud.... er med på 2lodder. glæder mig til at følge din blog.

Vibekes lille ullne sagde ...

Dette vil jeg gjerne være med på! Jeg har kalde føtter hele vinteren og disse ville vært deilige. Jeg tar ett lodd. :)

Anonym sagde ...

Lækre varme futter, jeg deltager gerne med 1 lod. kh Kirsten, gyldenloev@c.dk

Anonym sagde ...

Hej
Hvor ser de lækre ud og jeg går rundt med kolde fødder og mangler et par sutter.
cecilie-worm@hotmail.com
KH Cille

Laila2207 sagde ...

Åh, de så da deilige ut! Det er så kaldt her i Norge, så de hadde jeg hatt bruk for ;-)
God Jul!
Laila
lai-ola@online.no

Carro/mysigtdesign sagde ...

Något för mina frusna tossingar ; ) Jag är med på två lotter. Ha en härlig lucia