mandag den 28. november 2011

Weekendens sidste dekorationer

Nu var jeg i omdrejninger og der var gang i produktionen.  Jeg nåede lige nogle flere inden jeg nåede vejs ende, kunne rydde op, og smække benene op og gribe strikketøjet lørdag aften. 
Denne lille julebuket blev til mig selv. 
kalenderlyset her til mine forældre
og et til mig selv .. 
en venindedekoration .. 
og de to her røg med i slipstrømmen.
Denne dekoration er til mig selv. Lavet på firkantet glasfad, og kan ses fra alle sider. 
Her er bagsiden - eller forsiden, om I vil ..
En liden adventsdekoration til mig selv ..
Og så tilbage i den kitchede. Nissen her kunne jeg simpelthen ikke stå for. Fotoet er fra et 'julefad' jeg har stående på spisebordet i sommerhuset.   Jeg nåede kun dekorationer - søndag skulle jeg til julefrokost, og nåede hjem til mig selv inden storm og højvande satte ind.
Næste weekend skal der pyntes til jul i sommerhuset.  :o)

5 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

du godeste der er jule gang i dig.. Sikke alle de flotte sager.. Jeg plejer osse at lave jule deko til min mor.. Men det har jeg ikke nået endnu.. Fik da lige samvittighedskvaler..ha ha
Sødt af dig osse at tænke på en veninde:0)
KH Iben

Fru Knudsen sagde ...

Ih, hvor har du da været kreativ

Hanne Rimmen sagde ...

For søren da Mona, og jeg som troede, at jeg havde været produktiv i år.
Flotte ting og så må jeg da lige sige, at den lille "have- julenisse", han er da for lækker!
Uha, ham kunne jeg godt tænke mig at lave en "lille julehave" til.Klart noget med sløjfer og røde fluesvampe.
kh. Hanne

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hold da op en masse dekorationer du har nået at få lavet. Hvor er de fine

stine

Anne sagde ...

Hvor har du dog været effektiv. Det ser rigtig godt ud :)

Kh