fredag den 25. november 2011

Forude venter

Et hav af juledekorationer. Sådan ser der ud på mit spisebord lige nu. Der er linet op og der bliver taget hul på årets juledekorationer i aften.
Lige nu kan det godt virke lidt uoverskueligt med alle de materialer og lys, men der skal nok komme noget ud af det.  De første dekorationer regner jeg med at kunne vise jer i morgen. 
De filtede hjemmesko har været en tur i vaskemaskinen på 60 grader sammen med 3 tennisbolde, og er blevet trukket i facon. Lige nu er de ved at tørre ..  
Denne smukke nisse-julesok har min veninde Hanne lavet.
Hanne er også begyndt at blogge, og jeg kan anbefale jer at kigge ind hos hende. http://hannerimmensuniversconebane.blogspot.com/ 
Hanne er et af de mest kreative mennesker jeg kender, og hendes blog byder bla. på cupcake huer, julesokker, julemarked i Skåne og juledekorationer (indtil videre. Kender jeg Hanne ret, kommer der inden længe også strik, hæklerier, syning mv ind på bloggen).
Hannes juledekorationer er lavet af naturmaterialer, og der er masser af gode ideer til dekorationer at hente på bloggen Hanne Rimmens Univers.
Nu må jeg igang med de dekorationer .. 

2 kommentarer:

Bettina Holst sagde ...

Ser spændende og yderst lovende ud - har også været forbi din veninde :-)

Tina Dalbøge sagde ...

Spændende hvad du får lavet med alt det udstyr... Det var ikke så lidt ;)