onsdag den 9. november 2011

Kursus på Feriecenter-Slettestrand.

I disse dage er jeg med min arbejdsplads på kursus i Slettestrand i Jammerbugt Kommune (lige nord for Svinkløv, som I måske kender, da det er berømt for sit badehotel)  Dette foto blev taget da vi gik tur i vores frokostpause.  Her fiskes der stadig fra stranden.  Vi bor på slettestrand.dk , der er et rigtig godt sted, både hvad angår forplejning og service. Og så gør det det ikke ringere, at stedet samtidig giver job- og botræning til handicappede unge. Et hyggeligt og venligt sted at besøge. 

Denne skulptur står på stranden i Slettestrand. 

På rad og række.

Denne båd kom ind, og blev trukket op af traktoren.   Jeg skal lige sige, at der også har været gang  i strikkepindende. Strikker til filtning - mega store strømper, der skal i vaskemaskinen med 3 tennisbolde. Fotos bringes senere. Da jeg løb tør for garn, begyndte jeg på kollegaens baby trøje, så der sker noget på 'To do' listen. 

Havthorn - noget af det sundeste, og mest righoldige hvad C-vitamin angår. Går for at være en powerfood, faktisk endnu bedre end hyben. OG vist også en vigtig ingrediens i det nye danske køkken. 

1 kommentar:

Karin Grøn sagde ...

Vi var også på Slettestrand i sidste uge- ikke at vi spiste der- men gik en tur på stranden- nød roen- luftede Balder- fandt "mallekøer" og kørte dejlige ture i området og kørte så videre til Thisted, hvor jeg skulle til øjenlægen og vi samtidig besøgte min gamle svigermor.