tirsdag den 29. november 2011

Jul for fulde gardiner


I aften blev der pyntet til jul hos min søster, der er det man kan kalde en helt særlig pige.
 Hun er et af de sjældne mennesker, der gennem alle årene har bevaret den helt umiddelbare glæde ved julen, og hvor julen bare får alt hvad den kan trække. Hun elsker sin julepynt - og sine nisser.
Både dem, der kommer med gaver til hende, og dem, der pynter  i hendes lejlighed.
Denne skønne nisse på dasset fandt vi i Vrådal i Norge.
Ham her, der er batteridrevet og kan spille, fandt vi på julemarkedet på Gammeltorv i Aalborg.
Her er en større forsamling af nisser ..
ham nedenunder på mortorcyklen skal lige dyrkes. Han er noget særligt ..
og søsteren er ret vild med denne rock'n roll nisse..

Også fundet i Vrådal i Norge.
Og her er linet op til decemberhyggen.
Nu kan hun hygge sig med en pakke hver dag - og det samme kan mine forældre, der også har fået en pakkekalender.
Det er hyggeligt for dem - og også for mig, når jeg hver dag modtager en sms med besked om hvad der dukkede op i dagens pakke.
Nu kan december bare komme an. 

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Hvor er det flot af dig at lave pakkekalender til både søster og forældre!!!

Jeg nøjes med at bage julesmåkager til familien og smide et par dåser hos mine forældre og søskende (jeg er den eneste i familien der gider bage).

Laura, sagde ...

Åh, jeg kan godt forstå din søster- julen er magisk :-) Sikke heldige din søster og forældre er, det er skønt med pakke kalender! Mine forældre og kæreste må "nøjes" med adventspakker. KH. Laura

Hanne Rimmen sagde ...

Ja, du er den gode nisse er du !
OG for søren et julehumør du er i... Troede at jeg havde ramt den forkerte side.
Forstår nu hvad du spurgte om;o)
PINK, helt bestemt PINK - Tror jeg nok !
KH. Hanne