onsdag den 16. november 2011

Hel- og halvfabrikata

Den seneste uge har jeg strikket intenst på denne baby-trøje. Anledningen var, at min kollega, der er nybagt mor, kom med garn og opskrift og spurgte om jeg ikke kunne have lyst til at strikke til hendes lille pige. Og hvem siger nej til noget sådant ? Ikke jeg.
Jeg kastede mig ud i projektet, da jeg i sidste uge løb tør for fritidsgarn til filtsko.
 Trøjen er nu færdig, mangler bare at blive vasket og presset, og så skal jeg nok vise jer det færdige resultat.
Jeg har også gang i nogle julegaver, der er filtede hjemmesko - nu i halvfabrikata, fordi jeg (som sagt) løb tør for garn.
 De vil blive vist her på bloggen om et par dage.
For jeg har travlt nu.
Man skulle tro, at med de mere eller mindre færdige produkter er to-do listen skrumpet, men det er ikke tilfældet.
 Jeg har lige været en tur i Sverige hos min gode veninde, og der blev der bl.a. købt garn til Eskildsø.
Jeg fik den smukkeste turkise farve - også den bliver vist om nogle dage. Kursen på den svenske krone + Alpaca festen hos Drops gjorde prisen absolut fremkommelig. Og så var der også lige en sød bluse, osv osv.. Så listen skrumper bestemt ikke.
Billedet er taget fra Snekkersten her i morges - den mest fantastiske solopgang - og udsigt over Sverige. 
Og så minder jeg lige om min give-away, som bliver trukket her den 18. november 2011. Det er denne nøglering, der er i udbud. Du kan nå det endnu. Tilmelding kan ske under mit indlæg den 3. november    :o)
God fornøjelse.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Hvor dejligt at strikke babytøj, det ser ud til at blive en skøn trøje. Meget smuk nøglering.

Hanne Rimmen sagde ...

Hvis jeg kender dig ret, så er den færdig, ik´?
Glæder mig til at du får den lagt på, nu jeg har været med næsten hel vejen. Det kan jo også være at den lille vil sidde model ;o)
Fin, fin lille trøje!