fredag den 11. november 2011

Glasting hentet

Så fik jeg hentet nogle af mine glasting fra Kurset på www.glashuset-aalborg.dk, omtalt i sidste uge. Der mangler endnu et par lysestager jeg kan hente i næste uge - ellers er de øvrige ting med hjem. 

Sådan kom den give-away der bliver udtrukket den 18. november til at se ud. Det er en nøglering, hvis nogen skulle være i tvivl  :o) - og man kan stadig nå at melde sig til at være blandt de heldige vindere af denne unikke nøglering  :o)

Disse store lysestager til fyrfad har jeg lavet ved en tidligere lejlighed. De, der er ved at blive brændt nu er noget mindre, men i samme stil.  
Og så til noget helt andet, som man siger .. for denne skønne gris købte jeg hos den lige så skønne forretning Albott, der indtil for nylig lå i Strædet i København. Den forretning var et sandt eldorado af ting, men har desværre lukket nu.
Kan I have en rigtig god weekend. www.glashuset-aalborg.dk

2 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Hold da op, hvor er den super lækker. Jeg har et eller andet med grise :)Og gad virkelig godt at eje sådan en. Surt at butikken er lukket - Øv da.

Marie sagde ...

Hejsa! :-)
Jeg kan se du har deltaget i min give away, men for at få de to lodder, så skal du være fastlæser af min blog, og have et link til min give away et sted på din blog - jeg kan dog ikke se, at du har nogen af delene. :-)
Tager jeg fejl eller?
//Marie www.mariemacaron.blogspot.com