fredag den 14. oktober 2011

Så er det i morgen


Så er det i morgen lørdag den 15. oktober, at den første give-away på denne blog udtrækkes.
Det glæder jeg mig meget til, og har tænkt på hvordan og hvorledes det kommer til at foregå. Helst skulle det jo foregå med masser af publikum, notarius publicus, hornorkester og alt muligt. Men ingen af disse ting har jeg til min rådighed.
Derfor må I finde jer i, at jeg skriver hvert af jeres navne på en seddel som jeg putter i en hat. Derpå trækker jeg en seddel, og den hvis navn står på sedlen har vundet.
Og så må I stole på, at det går ordentligt til. Rækker teknikken, kan jeg filme seancen.
Opgaven er overkommelig, for der er lige pt. 5 der har kommenteret under det oprindelige indlæg, og derpå 5 der har vinderchancer (20% vinderchance, kan jeg også lige regne ud).
Dvs. hvis ikke flere når at skrive sig på (under det oprindelige indlæg) inden i morgen. Betingelsen for at deltage er, at man er fast læser + har tilkendegivet man er interesseret i at vinde give-away ved at skrive en kommentar under det oprindelige indlæg.


2 kommentarer:

Berit sagde ...

Jeg håber på mit held ;-)

Britta sagde ...

Og jeg på mit :-)