søndag den 16. oktober 2011

og vinderen blev ..




Så er jeg klar med trækningen af min første give-away her på bloggen, lydbogen 'Hævnens Gudinde' af Sara Blædel.

Og Vinderen blev :  Berit.

Tillykke til Berit.

Vil du sende mig din adresse, Berit? så vil jeg fluks sende lydbogen til dig.

Til I andre vil jeg sige tak fordi I ville deltage. Min næste give-away kommer i starten af november, når vi igen har været til glas-aften i Glashuset i Aalborg. Så hold øje med bloggen.

Lodtrækningen foregik ved at jeres navne blev skrevet på en seddel, lagt i en krukke, og rystet rundt. Jeg trak så en seddel (med lukkede øjne), og det var Berits navn der stod derpå. Videodokumentation nedenfor. Kameraføreren er mit vidne ;o).  Lodtrækningen foregik i aftes (den 15. okt. kl. ca 22.), men på grund af problemer med det mobile netværk, offentliggøres den først nu.


1 kommentar:

Berit sagde ...

Næææ, TAK! Jeg sender fluks en mail til dig.

Jeg vil glæde mig til at lytte til bogen.