onsdag den 5. oktober 2011

Endelig D-vitamin


Endelig ! igår blev jeg færdig med den lille sommertop med tulipanmønsteret, der har voldt mig så mange kvaler.  Nu er den lige vasket, og mangler at blive presset og få syet knapper i.
Når det er sket, vil jeg naturligvis bringe et foto, så I kan se resultatet.

Og nu står jeg overfor næste udfordring: D-vitamin.

Jeg starter lige om lidt - og udfordringen bliver at tolke den engelske opskrift fra Ravelry. Jeg er spændt på det. Har fundet en yderst smuk farve fra Geilsk, så resultatet har alle chancer for at blive godt.

Vinderchancerne i septembers give-away (Sara Blædels 'Hævnens gudinde' på lydbog) er nu på 25%. Det glæder mig, at flere har meldt sig som faste læsere, og at flere har meldt sig til at deltage i lodtrækningen om give-away. Selv hører jeg pt. Jussi Adler Olsens 'Og hun takkede Guderne' på lydbog.


Snekkersten i morgenlys

Ingen kommentarer: