fredag den 7. oktober 2011

efterårsbuket og tøj.


Denne buket bliver en af de allersidste fra haven i år - tror jeg. Der er meldt nattefrost, og så er det snart slut med blomsterne. I buketten er der roser, georginer, solsikke, løvefod, skt. hansurt og høstfloks.

Trøjen, som I ser mig i her, strikkede jeg i foråret. Den var hurtig at lave. Den er strikket i kunstgarn og på rundpind. Nærmest kun som 3 rør, der er strikket sammen over skulderen.

Jeg brugte 3 forskellige farver i kunstgarn. Grålige nuancer forneden, grønlige i midten og rødlige foroven. Jeg kunne med fordel have valgt 1 eller 2 farver i stedet for 3.

D- vitamintrøjen er jeg nu kommet igang med, og jeg har vist brudt et par af de engelske 'koder', og jeg kan se det skrider fremad.

Jeg er endnu fortrøstningsfuld.

I eftermiddags var jeg en tur omkring posthuset.
Der var kommet en pakke fra buksepigen.dk. Jeg havde bestilt et par lange bukser i kön og mön - et superlækkert mærke. Desuden et par sneakers.

Så jeg glædede mig rigtig meget til at prøve tøj og sko - og heldigvis passede det fint (ellers ville det heller ikke være et problem - buksepigen.dk giver pengene tilbage indenfor nogle dage).

Jeg har tidligere handlet der, og har kun været tilfreds. Check hendes hjemmeside - der er tit gode tilbud.

Så nu er jeg ekviperet - igen.

www.buksepigen.dk

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Smuk buket du nåede at plukke inden blomsterne for alvor takker af for i år!!!

Dejligt med gode netbutikker - og ekstra skønt når det bestilte tøj sidder præcis som det skal!

Glæder mig til at se din vitamintrøje :-)

Strikkeheksen sagde ...

Sikken dejlig buket, Mona - det er sådan en dejlig luksus at kunne tage blomster ind fra haven :-)

Jeg er også spændt på at se din vitamintrøje :-)