mandag den 26. september 2011

Give-away i september.


Dqpage er i fødselsdagshumør.

Det er nu en måned siden dqpage.blogspot.com kom til verden, og mange mange år siden jeg selv gjorde det samme.

Det har været en fornøjelse at blogge. Det har givet energi og masser af inspiration - lige hvad jeg var ude efter. Fedt at gå på rundtur i blogland og her at møde mange forskellige kreative universer. Så dqpage blog er kommet for at blive !

Temaerne har indtil nu bl.a. været haven, sund mad, boganmeldelse, glaskunst, og strik.

Så jeg tænkte at min første give-away skulle være noget, der rammer bredt.

En lydbog blev derfor valget.  En lydbog kan man lytte til mens man er i haven, laver mad, eller strikker -  Selv holder jeg meget at at høre lydbog når jeg kører bil. Som Give-away har jeg valgt hele Danmarks krimi dronning Sara Blædels bog 'Hævnens Gudinde'.

Er du interesseret i at vinde den, er det en forudsætning at du er fast læser. Desuden, at du lægger en kommentar om, at du er interesseret i at vinde. Desuden vil jeg blive glad hvis du linker til min blog, men det er ikke en forudsætning for at deltage.

Jeg regner med det sker ved lodtrækning den 15. oktober - og ved minimum 10 faste læsere.  Om selve lodtrækningen kommer til at foregå med bind for øjnene og jeres navne på små sedler eller om det bliver på den mere avancerede lodtrækning som teknologien giver mulighed for, må bero på om jeg inden den 15. oktober finder ud af hvordan man gør  ;o)

Velkommen til min første give-away.

5 kommentarer:

Britta sagde ...

Mig, mig mig!!! I mit lille hjem elsker vi at høre lydbøger, og jeg kan se at Sara Blædel ikke kan lånes/streames på netlydbog.dk, som ellers er et overflødighedshorn af mange timers (gratis) lyttemuligheder, som jeg gerne vil reklamere for.
M.h.t. dine lodtrækningsovervejelser, så stiller jeg mig kvit og frit til rådighed som notarius publicus, og lad ingen så tvivl om mine hæderlige intentioner!
Jeg har fra allerførste dag linket til din blog fra min Google+ profil, men hvor mange der lige kigger på den ved jeg ikke :o)
Tillykke med dagen.

Lisbeth sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med. Har endnu ikke gjort Sara Blædel bekendtskab, men én gang, skal jo være den første.
Velkommen til blogverdenen. :-)

Lea sagde ...

Jeg vil da også gerne være med her :-)

Har aldrig nogensinde hørt en lydbog - men nu kan det ske jeg får den oplevelse med. Elsker at læse, men det er altså ikke nemt at læse og strikke samtidig, så måske skulle jeg kaste mig over lydbøger......

Berit sagde ...

Jeg prøver mit held! Så kan jeg jo både læse og strikke på samme tid.

Glæder mig til at læse med hos dig.

Birthe sagde ...

Åh , jeg elsker lydbøger , super for så kan jeg nemlig strikke samtidig :-) Og Sara Blædel er så god , har "læst" nogle stykker af hende , men ikke omtalte ... så deltager super gerne :-)
Melder mig fluks som fast læser ;-)