onsdag den 28. september 2011

garn og fødselsdagsgave


Denne smukke broche fra Birthe Sahl fra Halvrimmen i Han Herred fik jeg idag i fødselsdagsgave.

Og den blev jeg rigtig glad for.

Den er perfekt til mine strikketrøjer - og ikke mindst til den, jeg planlægger at strikke, nemlig Vitamin D.
Og faktisk vil jeg meget gerne have den karrygule som I ser på billedet. Brochen kunne ikke have været mere velvalgt !

Mit fødselsdagshumør rakte også til at bestille garn til en ny strikkekjole, nemlig den jeg har omtalt fra det nye Kreativ Strik.
Så nu har jeg bestilt 9 nøgler Jaraponica garn, der kommer i næste uge.  Nu jeg var der købte jeg også lige 3 nøgler gul alpaca, til brug for en julegave.

Og så købte jeg en fødselsdagsgave fra mig til mig - nemlig 'Strik en Ø'. Den måtte jeg da eje.

 Jeg fik også det smukke kort, som I ser her. Kortet fik jeg sammen med en forklaring om, at det var en guldfugl der lagde guldæg. Og det var jo ikke så ringe. Lidt guldæg kan vi jo altid bruge ;o)  Især med alle de penge der fyres af på garn.

Dqpage.blogspots fødselsdags give-away giver rigtig gode vinderchancer.

Jeg vil sige, at lige nu er det 50/50.  50% af de tilmeldte vinder lydbogen med Sara Blædel.

Jeg kan kun opfordre til at flere melder sig under fanerne (skønt jeg ikke er blind for, at der er visse interesser for, at oddsene forbliver hvor de er). Der er stadig god tid at løbe på.

Nedenunder ser I min fødselsdagsgave til mig selv. Mon ikke den kommer til at give anledning til endnu mere garnkøb ?

5 kommentarer:

Doreen Møller Holmquist sagde ...

Her kan jeg godt kommenterer.
Men sjovt at din kaSSE SER SÅ MEGET ANDERLEDES UD NÅR VI SKRIVER I DET SAMME SYSTEM.
Kh Doreen

monaelisabeth sagde ...

hej Doreen.
Det lyder som om du tidligere har haft problemer med at kommentere ? jeg tror kassernes udseende hænger sammen med opsætningen - hvilken skabelon man vælger til sin blog.
kh Mona

Camilla sagde ...

Hej Mona

Tak for besøget på min blog, altid dejligt med nye gæster. Sikke en fin blog du har, her har jeg ikke været før :-)
ikke en smuk broche, jeg har lige føet øreringe samme sted fra, er sikker på at den bliver smuk til den karrygule!

Camilla sagde ...

Hej igen
Den bog har jeg i reolen, og jeg måtte fluks hen og slå op på side 72 :-) Du har helt ret, den er meget fin, men jeg tror nu at jeg har fået brombærmønster nok for denne gang :-)

Anonym sagde ...

explained plenty of people repayment their lending products punctually along with devoid of penalties
A leading debts charitable organisation desires the volume of most people looking at these people for guide finished payday cash loan debts towards increase the following. debts nonprofit charities pronounces all over purchased any short-term, excessive attention financial products 2010. The actual charitable organization affirms 36 months in the past the numerous customers using them had been minor.
pożyczka przez internet bez biku
pożyczki prywatne
pożyczki prywatne darłowo
witryna internetowa
http://pozyczki-prwatne.com.pl

http://kredytybezbik24.net.pl
http://pozyczki-prwatne.net.pl
http://pozyczki-prwatne.net.pl