onsdag den 31. august 2011

blog award

Doreen Holmquist fra www.pippitime.blogspot.com har været så sød at tildele min meget nystartede blog en blogaward.  For at modtage den award skal jeg linke tilbage til www.pippitime.blogspot.com, hvilket hermed er gjort .
          Jeg skal give den videre til 8 andre bloggere som jeg har opdaget for nylig.
          kontakte disse 8 og fortælle dem om awarden.
Desuden skal jeg dele 8 ting om mig selv : 
  1. jeg er i bund og grund ret doven.
  2. og gør meget for at kamuflere min dovenskab.
  3. jeg elsker at læse bøger - faktisk kunne jeg gøre det altid.
  4. vil egentlig gerne om jeg kan slappe mere af og tage livet lidt mere tilbagelænet.
  5. er typen der har brug for at have et fokus.
  6. vil gerne en tur til Gøteborg.
  7. Køber for meget tøj.
  8. Hader i den grad snegle !! 
min blogaward kommer til at gå til :
www.newyorkerbyheart.blogspot.com, som jeg synes har en flot og inspirerende blog,
www.hardunukøbtgarnigen.blogspot.com på grund af navnet (og strikkeindhold),
www.detskalsmageafnoget.blogspot.com, som er en lækker og yderst inspirerende madblog,
www.knittingalot.blogspot.com på grund af dens spændende strikkeindhold, flotte design og gode webshop.
www.livsnyder.blogspot.com - navnet tiltaler mig, indholdet ligeså,
www.rosenstrik.blogspot.com - inspirerende strikkeblog,
www.sundhedoglivsstil.blogspot.com der har fokus på sund mad og levevis,  bringer en masse lækre opskrifter og god madinspiration og
www.strikke-feen.blogspot.com , der har en yderst inspirerende strikke blog med flotte modeller og opskrifter.


Det skal lige siges, at awardens indhold er den positive omtale og det, at andre linker til ens blog. :o)

mange hilsener Mona

4 kommentarer:

Christian W Jensen sagde ...

Hej Mona...
Du har efterladt en kommentar på min blog om at du har indstillet mig til en blogaward, men jeg synes ikke jeg kan se at jeg er indstillet til en award nogen steder. Desuden så må du gerne skrive til mig hvis du vil have hjælp til at indsætte links i din blog (chrwjensen @ gmail.com (uden mellemrum)

Lizelotte sagde ...

Hej Mona,
Hovsa - jeg troede det var Tina du havde givet en award, men så var det mig.
Tak skal du have - det er dejligt du synes om min blog.

Jeg har blogget i 5 år (og er blevet lidt sløv de senere år), og selvom jeg er glad for at du award'er mig, plejer jeg ikke at awarde videre. .. især fordi jeg ikke selv læser blogs særligt tit. :o)

Men tak skal du have, jeg vil kikke over til dig engang imellem og se om der kommer nogle spændende madopskrifter!

Britta sagde ...

Så vil jeg sige at der også er snegle i Gøteborg, men at jeg håber du er for doven til at gøre noget ved det, samt at du kan holde dit fokus på bøger!
;o)

Tora sagde ...

Tusen takk for søte ord, god strikkelørdag til deg!